Satış için NetSuite Sanal İletişim Merkezi
NetSuite, üretkenliği, karlılığı ve büyümeyi iyileştirmek için gerçek zamanlı bilgiler sunan lider bir iş yazılımı çözümleri sağlayıcısıdır. NetSuite, Fortune 1000, Fortune 500, ABD'deki kâr amacı gütmeyen kuruluşlar ve küresel ayak izi olan ABD dışı şirketler dahil olmak üzere 20'den fazla sektörde 400.000'den fazla şirket tarafından kullanılmaktadır.
İster siz' Küçük bir işletme veya daha büyük bir kuruluş için NetSuite'in İletişim Merkezi çözümü, kârlılığınızı etkileyen iş açısından kritik işlemleri yönetmek için araçlar sağlar. Temsilciler müşterilere siparişler, sigorta ve garanti talepleri konusunda yardımcı olabilir ve şirket içi donanım ve yazılım yükü olmadan BT sistemlerine ve hizmetlerine erişebilir.
Çağrı Merkezi Platformu'nun tüm işlevselliklerinden yararlanın güçlü> Five9'dan ve diğer iş uygulama paketinden.
Five9 Sanal İletişim Merkezi, iletişim merkezi sağlayıcılarının işe alma, zamanlama, iş gücü yönetimi gibi geleneksel çağrı merkezi operasyonlarıyla ilişkili ek yükleri ortadan kaldırarak çalışan verimliliğini artırmalarına yardımcı olur. , BT altyapısı ve eğitim.
Temel Özellikler:
NetSuite Satış için Sanal İletişim Merkezi
- Müşteri görüşmelerini ve durumlarını istediğiniz zaman tam olarak görünerek siparişleri otomatikleştirin ve izleyin
- Büyük hacimli müşteri hizmetleri isteklerini yönetin ve temsilcilerinizi riske atmadan canlı sohbeti yönetin
- Erişim NetSuite'in CRM, Asset ve ERP uygulamalarını daha kapsamlı bir e işletmenizin görünümü
- En büyük iletişim merkezleri için iyileştirilmiş uyumluluk ve maliyet kontrolü
- Ajan iş istasyonları ve uygulamaları için güvenli ve ölçeklenebilir altyapı
- Şirketlerden ekipler oluşturun ve büyütün ileri eğitim almış profesyoneller